أســــــــــــــــرار الــــــــقـــــلــــــوب
مرحبااااااااااااااااااا
نورتوا المنتدى
ان شاء الله يعجبكم
ادخلي واتعرفي عليه عشان تحبيه وتعطيه
يدا بيد لنبني المنتدى
فاهلااااااااا بكي حبيبتي
مرحبااااااااااااااااااا
نورتوا المنتدى
ان شاء الله يعجبكم
ادخلي واتعرفي عليه عشان تحبيه وتعطيه
يدا بيد لنبني المنتدى
فاهلااااااااا بكي حبيبتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا وسهلا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بجميع الاعضاء والزوار الكرام اتمنى ان تقضوا اوقات ممتعه معنا

نكت ونكت ونكت بس اضحك .

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملاك المحبة
مديره
مديره
ملاك المحبة

انثى

نكت ونكت ونكت بس اضحك . Empty
مُساهمةموضوع: نكت ونكت ونكت بس اضحك .   نكت ونكت ونكت بس اضحك . Emptyالجمعة يونيو 11, 2010 12:23 pm

واحد بخيل نام وحلم انه بيوزع فلوس ، صحى من النوم وقال أدى دقنى اهى لو نمت تانى ..

3- واحد اتصل بمراته فى التليفون، قالها حضرى المرة السخنة أنا جاى فى الطريق ، فصاحبه قاله يااااااااادانت حمش اوى ، قاله طبعآ امال ايه يعنى ، اغسل المواعين بمية باردة؟؟ .

4- واحدة حلوة كل ما تمشى فى الشارع تتعاكس ، قالت يا ريتنى ارجع لأيام زمانايام الناس الحلوة المؤمنة ، وسرحت شوية انها رجعت للأيام دى ، فلقت ابولهب بيقولها ، واللاتى والعزة ، انكى لمزة .

5- واحد مصرى اخترع اله بتصيدالحرامية ، فحطها ف مصر صادت خمسين حرامى ، وحطها فى العراق صادت 100حرامى ، وحطها فى فرنسا صادت 200 حرامى ، وحطها فى شيكاغو فأتسرقت .

7- واحد بيقول لأبوه ، باباااااااااااا انا عايز ادرس بره ، قاله ابوه ، وماله حبيبى قومى يا حجة افرشيله فى الحوش .

8- صرصار فى العناية المركزة بيقول للصرصار اللى على السرير اللى جنبه ، شبشب برضه ولا بيرسوووووول؟؟؟

9- صرصار اشترى تليفزيون اول ما ولعه لقى اعلان مبيد حشرى ، قال من اولها كده افلام رعب!!!!!!!

10- موبايل قال للشريحة انتى طالق ، طالق طالق بالتلاتة ، قالتله يخربيتك ، منك لله ، والرصيد اللى ف باطنى .

11- صعيدى بيموت واهله جنبه فىالمستشفى ، فأبوه بيقولى يا بنى انطق الشهادة ، يا ابنى انطق الشهاده ،فتح عينه بالعافية وقال " دبلوم تجارة " .

12- مرة واحد اهبل ، امه اتحرقت وولعت وهى قاعدة جنبه ، قالها منووووووووووووورة يا حاجة .

13- صعيدى دعا ربنا 15 سنة ان يرزقه بطفل ، جاله فى الأخر واحد وقاله ابوس ايدك اتجوز .

14- فار سكران جنب قطة ميتة ، واول ما صحى وفاق وشاف القطة ، قال هعععععععع انا عارف نفسى لما بسكر بفترى .

15- حمار بيقول لخطيبته هنتجوز امتى يا حمارة ، قالتله لما تحسن ملافظك يا حيوان .

16- صعيدى هيجنن مدرس الجغرافيا ، عايز يعرف خط الأستواء ده موبينيل ولا فودافون؟؟؟؟

17- صعيدى راكب الطيارة ، المضيفة بتقوله ، تحب نجيبلك عشا كامل؟؟؟؟؟ قالها ليه هو كامل مش هيتعشى .

18- صعيدى بيشنقوه فقاعد يشاورلهم بأيده ويفلفلص ، فنزلوه وسألوه ايه فى ايه ؟؟؟ قالهم كنت هموت يا جززززززززم .

19- موظف غلبان خصموا ربع مرتبه تبرعات لصالح فلسطين ، من غيظه اتبرع بالباقى لأسرائيل .

20- سمسار راح يخطب واحدة ابوها قاله مهرها 150 الف جنيه ، قاله ليه عايزها ع الشارع ؟؟؟؟؟؟

21- مرة واحد قتل ابوه عشان يطلع رحلة مجانية للأيتام ، وبعدين قتل عمه عشان ابن عمه يجى يونسه .

22-مسطول دخل يمتحن ، جاله سؤال بيقول ، ضع كلمة " إن " فى جملة من عندك فكتب " اشتريت موبايل إن سبعين "

23- مدرسة بتقول طفل عندك كام سنة قالها 5 ، قالتله طيب عد من واحد لخمسة واديك بوسه ، قالها طب اعد لعشرة وتيجى معايا البيت؟؟؟؟؟

24- واحدة سمرة اوى ركبها عفريت ، حاولوا يطلعوه ، قالهم انا نفسى اطلع بس مش شااااااااايف .

25- صعيدى سمع ان فى 100 واحد ماتوا فى الحج ، قال ربنا يستر وميكونش فيهم مسلمين

26- واحد وخطيبته قاعدين ع الكورنيش ، والنور اتقطع ، فقالتله يالا خد فرصتك ، فارح خطف الشنطو وجرى .
miss.manal
مديره
مديره
miss.manal

انثى

نكت ونكت ونكت بس اضحك . Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت ونكت ونكت بس اضحك .   نكت ونكت ونكت بس اضحك . Emptyالإثنين يوليو 19, 2010 8:35 am

تسلمي
http:// http://ajyallelmostakbal.hooxs.com

نكت ونكت ونكت بس اضحك .
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اضحك واضحك واضحك .......